Dopolední angličtina
pro děti 3 - 6 let

Radost z angličtiny, která děti chytne a nepustí
product-highlight-icon

Od 8:00 do 11:30
Výuka během celého dopoledne

product-highlight-icon

Pro děti od 3 do 6 let
Pro předškoláky, kteří chtějí umět první anglická slovíčka a fráze

product-highlight-icon

Cena 6 700 Kč za pololetí
Cena zahrnuje materiály k výuce (učebnice WOW! English a materiály pro tvoření)

"Angličtina, která děti pohltí od první minuty. Během tří dopoledních hodin se skrze pohyb, hru a nápodobu naučí víc, než byste čekali – z úplných začátečníků se na konci lekce stávají malí mluvčí, kteří nová slovíčka nejen znají, ale rovnou používají ve větách. Přirozeně, s radostí a beze strachu."

Harmonogram výuky

Rituály na přivítání a rozloučení
Hra s maňáskem
Učení pomocí barevných karet
Využití videí se Stevem a Maggie
Učebnice jako podpůrný materiál k tomu, jaká témata zvolit
Výroba interaktivních pomůcek, které mohou děti nadále využívat
Pohybové hry
Využití hudebních nástrojů
Střídání klidových a dynamických aktivit

Co mohu od kurzu očekávat?

Automatizace základních slovíček a frází
Pohybové aktivity s využitím nových slovíček
Motivace razítky, samolepkami a malými odměnami
Pauza na svačinu (děti si nosí vlastní)
Podpora vzájemné spolupráce dětí ve skupině
Budování učebních návyků
Rozvíjíme lásku k jazyku
Učení skrze prožitky a emoce

Metodika WOW! English

Jako v kterémkoliv učícím procesu, tak i zde platí hlavně to, že pokud je nadšený učitel, jsou nadšené i děti. 🙂
Metodika WOW! English sází na atraktivní a interaktivní materiály, díky nimž se děti učí angličtinu přirozeně a úspěšně.
Od roku 2023 do výuky aplikujeme prvky metodiky WOW! English. Při každé hodině aktivně využíváme materiály jako jsou učebnice, pracovní sešity, video příběhy, písničky a maňásky – vránu Maggie a Boba.
Jedná se o metodu, která se snaží napodobovat přirozený proces osvojování jazyka.
V tomto vzdělávacím procesu jsou důležité 4 fáze:
INTRO (úvod), což je představení nových slovíček dětem zábavnou formou, ať už pomocí maňáska, kouzelné krabice, rozstříhaných obrázků a podobně.
Další fází je DRILL, neboli neustálé opakování a drilování odpovědí. Cílem je, aby se dětem propojilo spojení obrázek – slovo.
Třetí fází jsou pohybové aktivity, tzv. TPR (total physical response),  v rámci nichž děti předvádí porozumění nově vysvětlovaným slovíčkům.
Poslední fází je samostatné použití jazyka GP (general practice), to znamená, že děti aktivně používají danou jazykovou strukturu. (It ´s a dog.)

Zkušenost studentů

„Všechny naše tři děti začínaly s angličtinou právě v dopoledním kurzu a byla to ta nejlepší volba. Lekce byly zábavné a perfektně přizpůsobené věku dětí. Angličtinu si oblíbily od prvního dne a dnes pokračují ve výuce v jazykové škole dál. Ve škole s angličtinou nemají žádný problém a jazyk je pro ně úplně přirozený."
Jiří Novák
„Na anglickou školku máme jen samou chválu! Naše děti, Zuzanka a Jakub, ji navštěvovaly jednou týdně a pokaždé se moc těšily. Výuka probíhala hravou formou, takže si skoro ani nevšimly, že se učí – a přitom si odnesly spoustu nových anglických slovíček. Lektorky měly trpělivý a přátelský přístup, který dětem vyhovoval, i když ještě byly v předškolním věku. Byla to pro ně skvělá první zkušenost s angličtinou!"
Jana Bláhová
„Na angličtinu chodí oba kluci od tří let a nemůžeme si to vynachválit. Zábavná forma a skvělá paní učitelka je ideální kombinace. Kluci se nejen posouvají v angličtině, ale zároveň je to hrozně baví. Na každou hodinu se těší. Moc díky za profesionální a zároveň lidský přístup. Jste skvělí!"
Petr Liška
„Po studiu anglického a českého jazyka na pedagogické fakultě v Českých Budějovicích, půlročním výměnném pobytu ve Španělsku a dvouleté praxi na základní škole jsem se se svým manželem přestěhovala do Červené Řečice, kde společně vychováváme naše dcery. Zaměřuji se na výuku malých dětí, které jsou pro mě nekonečnou inspirací, vytvářím pro ně kreativní a zábavné lekce, které rozvíjejí jejich zájem o jazyk. Ve volném čase miluji běh a čtení, právě to mi pomáhá najít rovnováhu mezi osobním a profesním životem."

Martina Emrová

Anglický jazyk

"V současné době studuji na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity, obor učitelství českého a anglického jazyka. V jazykové škole se věnuji výuce angličtiny, kde trávím každé páteční dopoledne s předškolními dětmi, se kterými hravou formou objevujeme krásu tohoto jazyka. V odpoledních hodinách vyučuji žáky od prvního stupně základní školy až po studenty středních škol. Ve volném čase si ráda přečtu oddechovou knihu nebo trávím chvíle s rodinou při procházkách přírodou na Vysočině."

Veronika Honzlová

Anglický jazyk

"Studuji na Fakultě humanitních studií Univerzity Karlovy, kde se věnuji tématům spojeným s kulturou, komunikací a vzděláváním. Tyto znalosti propojuji s výukou angličtiny, které se věnuji už tři roky. S angličtinou jsem v kontaktu téměř celý život a věřím, že jazyk je klíčem k poznávání světa i lidí kolem nás. Velkou inspirací je pro mě cestování – setkávání s různými kulturami a autentickým jazykem obohacuje nejen mě, ale i práci se studenty."

Anna Kovářová

Anglický jazyk

"Moje cesta k dětem a angličtině začala na Karlově univerzitě, kde jsem se věnovala primární a sociální pedagogice. Pokračovala jsem poté do Kanady, která mi dala spoustu studijních i pracovních zkušeností a inspirace. V jazykovce se zaměřuji hlavně na ty nejmenší – předškolní děti, se kterými se učíme jazyk přirozeně, hrou a s radostí.

Ve volném čase nejčastěji vyrážím se svými třemi dětmi na různé výlety, malujeme nebo tvoříme. Energii dobíjím u jógy, na kole nebo s dobrou knihou v ruce."

Klára Bořek-Dohalská

Anglický jazyk

Potřebujete poradit?

Pelhřimov

Pavlína Dvořáková
Ředitelka Pelhřimov

Jindřichův Hradec

Andrea Kostečková
Ředitelka Jindřichův Hradec